پرسشهای متداول
لطفا هر گونه سوال خود را ابتدا در لیست زیر بررسی فرمائید، چنانچه پاسخ سوال خود را نیافتید با پشتیبانی تماس بگیرید
ورود و ثبت نام
چگونه در سایت ثبت نام کنم؟
فقط کافیست، روی دکمه ثبت نام در سایت کلیک کنید و روند ثبت نام را طی کنید و پس از دریافت کد فعالسازی آنرا وارد کرده و حساب کاربری خود را تایید کنید.
چگونه رمز عبور ایمن ایجاد کنیم؟
یکی از روشهایی که میتواند از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به حسابهای کاربری و اطلاعات شخصی شما جلوگیری کند، ایجاد و استفاده از یک گذرواژه مستحکم و غیرقابل پیشبینی است.
چگونه میتوانم برای اشخاص حقوقی و سازمان ها خرید کنم؟
با ورود به حساب کاربری خود در سایت و وارد کردن اطلاعات حقوقی، نسبت به ایجاد حساب حقوقی اقدام بفرمایید.
چگونه میتوانم اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنم؟
برای ورود به حساب کاربری خود، ایمیل یا شماره همراه خود را وارد کنید. سپس روی گزینه “پروفایل” کلیک کرده و در صفحه “اطلاعات شخصی”، گزینه “ویرایش اطلاعات شخصی” را انتخاب کنید.
در صورت فراموشی رمز عبور چگونه میتوانم آنرا بازیابی کنم؟
به هنگام ورود به سایت، بر روی گزینه رمز خود را فراموش کردم کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.
روند ثبت سفارش
نحوه استعلام موجودی و قیمت محصولاتی که نیاز به تولید یا تهیه دارند، و یا موجود نیستند، باید چه اقدامی کرد؟
اولین راه مراجعه به قسمت پشتیبانی(چت باکس) که در گوشه صفحه سایت طراحی شده است میباشد، فقط کافیست اطلاعات خود را وارد کنید و به پشتیبان سایت پیام بدهید تا آن ها در اولین فرصت به سوال شما پاسخ دهند؛ راه دیگر آن است که به قسمت تماس با ما رفته و با بخش فروش تماس حاصل کنید تا اطلاعات لازم را بدست آورید.
مشخصات فنی محصولات، متریال، آلیاژ و ... چطور میشه اطلاعات بیشتری کسب کرد؟
با پشتیبانی و یا بخش فروش تماس بگیرید یا از چت باکس تعبیه شده در گوشه سایت کمک بگیرید(به همکاران ما پیام دهید تا در اولین فرصت به سوالات شما پاسخ دهند)
زمان بندی ارسال به چه شکل است؟
محصولاتی که نیاز به تولید یا تهیه داشته باشند، زمان ارسال از طرف پشتیبانی به شما اعلام خواهد شد و دیگر کالا ها امکان تعیین زمان تخمینی ارسال در فرایند ثبت سفارش وجود دارد(معمولا زمان ارسال در تهران بین یک تا دو روز و ارسال به شهر های دیگر متناسب با زیرساخت لجستیکی و فعالیت انبار اوستعلی در آن استان بین چهار تا هفت روز خواهد بود)
نحوه ارسال چگونه است؟
با توجه به دایره گسترده محصولات، روش های متفاوتی برای ارسال هست، اما به طور کلی از پست ملی ایران، کالارسان، باربری، اسنپ(برای تهران)، پیک موتور، خاور و یا وانت برای حمل سفارشات شما استفاده میشود که با توجه به ابعاد و نوع و وزن محصول و انتخاب شما، بهترین شیوه برای ارسال در نظر گرفته میشود.
سوالات فنی و مشاوره را باید از چی کسی بپرسیم؟
همکاران بخش فروش و پشتیبانی در ساعات کاری روز، از طریق کانال های ارتباطی مثل تلفن، چت باکس و پیام رسان های ارتباطی؛ پاسخگوی سوالات فنی و مشاوره ای شما خواهند بود.
بازگرداندن کالا
اگر محصول در حین حمل و نقل آسیب دید، چگونه محصول را تعویض یا مرجوع کنم؟
هنگام آماده سازی تمامی محصولات اوستعلی، مراحل کنترل کیفیت روی محصول انجام گرفته و محصولات با بسته بندی سالم ارسال می گردد؛ اما در صورتی که خریدار آسیب دیدگی در محصول مشاهده کرد و یا مرسوله در فرایند حمل دچار آسیب دیدگی شده باشد، خریدار میبایست در کمتر از 72 ساعت به پشتیبانی اطلاع دهد تا روند تعویض یا ارجاع محصول طی شود.
اگر از خرید خود پشیمان شدم، آیا امکان مرجوعی هست؟
با همکاران پشتیبانی تماس بگیرید، در برخی موارد این امکان وجود دارد.
هزینه ارجاع محصول با کدام طرف است؟
در صورت خرابی یا آسیب دیدگی محصول، هزینه ارجاع با فروشگاه اوستعلی میباشد.
نحوه پرداخت
به طور کلی چه روش های پرداختی وجود دارد؟
پرداخت آنلاین(نقدی)، اقساطی اسنپ پی، پرداخت چکی
اگر در فرایند پرداخت به مشکل خوردم چطور میتوانم آنرا پیگیری کنم؟
در قدم اول با پشتیبانی تماس بگیرید، اگر مشکل از بانک یا درگاه مربوطه بود، مشکل از طرف بانک مرتفع خواهد شد.
پول از حسابم کم شد، اما هزینه پرداخت نشد، چه کار کنم؟
درصورتی که به هر علت هزینه صورتحساب از حساب شما کسر شده باشد اما تراکنش ناموفق بوده باشد، مطابق دستوالعمل بانک مرکزی مبلغ کسر شده در کمتر از 72 ساعت از طرف بانک به حساب شما برگشت داده خواهد شد، و شما می توانید دوباره پرداخت را انجام دهید.